~ Handmade designs ~

5 nov. 2009

Elephanlock

Cu Elephanlock (n-am avut alta rima azi) debuteaza mini-seria brelocurilor de posete. Posete, genti, rucasci, chei, sacose, traiste, pungi, portofele si orice altceva crezi ca are nevoie de un mic accesoriu.
Imi plac brelocurile de cand ma stiu si intotdeauna mi s-au parut un final touch simpatic. Asa ca m-am gandit sa trec dincolo de clasicul breloc de cauciuc si sa ma joc cu conceptul de breloc ca accesoriu cu stil, si nu doar unul amuzant.
Pentru varianta aici de fata am ales niste culori destul de usor de asortat si niste componente care sa nu emita pretentii prea mari. Drept urmare brelocul in nuanta de bronz patinat s-a ales cu o margea neagra de fetru, inchisa la capete cu accesorii metalice in forma unor mici flori patinate, o margea de sticla intr-o nuanta calda de bej si accente brune si, pentru touch-ul final, un elefantel metalic argintiu. Nu m-am putut abtine si pe acesta din urma l-am decorat cu o mica panglica rosie pentru mai multa vizibilitate :)

Brelocul este usor, asa ca nu iti va impovara poseta, si bine inchegat pentru rezistenta la tumultul zilei. Sistemul de deschidere/inchidere e prietenos cu unghiile tale si iti permite agatarea in cele mai diverse medii.

PRET: 15 ron

VANDUT


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu