~ Handmade designs ~

3 nov. 2009

Bubulina

Si daca tot am vorbit despre bratari autumnale, v-o prezint pe Bubulina, sefa de departament.. Existenta Bubulinei se invarte in jurul margelei de fetru caramiziu. Sfericitatea dansei e subliniata delicat de 2 capacele de un auriu patinat, patinat atat cat sa se inteleaga foarte bine cu lantul bronz al ansamblului. Frunza a fost ideea Bubulinei, s-a gandit ca-i va da un aer chic mai pronuntat. Iar ca sa nu se simta singura, si-a adus, la capatul de inchidere, o verisoara de-a 14a, o perla cultivata si bine crescuta, in aceeasi culoare caramizie a familiei.

Bubulina isi cauta acum fani si fane si asteapta mesajele voastre pe adresa mea.


PRET: 20 RON

VANDUT

Un comentariu:

  1. Buna, felicitari pentru blog si pentru toata munca ta. Imi plac creatile tale si apreciez munca ta, cu atat mai mult ca stiu cu ce se mananca. Si eu confectionez bijuterii in timpul meu liber, multa munca dar si bucurie.:) Chiar primisem o comanda zilele trecute pentru o bratara cu multe accesorii, le-am si comandat deja de la Opitec. Oricum, bravo si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere